  • Data: 2003-02-20 15:52:34
    Temat: Re: [INTELIGO] - Kiedy kredyt ?
    Od: "SCz" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekam cierpliwie od roku na kredyt odnawialny w e-superkoncie
    > (ePKOBP), jak zakładałem konto to mieli wprowadzić do oferty,
    > ale jak to w PKOBP - cały czas mają jakieś problemy.
    > Myśle że kredyt wprowadzą po połączenie Inteligo z oddziałem
    > internetowym w Bydgoszczy - czyli troche to potrwa.

    Mysle, ze to raczej nie ma wiele wspolnego z polączeniem obu rzeczy. Konto w
    Inteligo posiada duuuzo wiecej osob niz w ePKO Bydgoszcz (sam mialem kiedys
    w ePKO...) wiec dla tych osob pozostanie po prostu mozliwosc przejscia do
    Inteligo i jego oferty produktowej.
    A warto by bylo, zeby Inteligo (PKO) cos zaczelo myslec, bo konkurencja
    (mBank, Lukas, innych nie analizowalem...) w tym temacie juz sporo z przodu.
    A wiadomo - czas to ... Klient!

    Seb