eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
  • Data: 2003-11-01 13:04:01
    Temat: Re: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Od: "Glenn" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > >
    > Nie powiedziałem, że jest w tym coś złego, że inni drukują na papierze.
    > Dla mnie kody na plastiku sa trwalsze i wygodniejsze  w uzyciu. papier się
    > niszczy i wyobrażam sobie jak wygląda po 50 uzyciu. Tu nie chodzi o to czy
    złe
    > to, czy dobre rozwiązanie. To po prostu kwestia wyczucia pewnej estetyki i
    > wygody użytkowania. Pozdr.

    A uzywasz kodow na papierze? Bo jak nie, to jak mozesz porownywac? Ja uzywam i
    kody "papierowe" i wygladaja normalnie po 50 uzyciu. A jezeli "estetyka" karty
    plastikowej jest dla Ciebie tak wazna, to rzeczywiscie nie powinienes zmieniac
    banku - plac za cos, co gdzie indziej mozesz miec za darmo i zachwycaj sie
    kartami ;-))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1