  • Data: 2004-12-09 13:09:08
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przepraszam a skąd wiesz, że w PKO nie mają kontaktu z rachunkami z
    Inteligo ???

    bo wiem ;-)

    > Ja wiem akurat co Innego.

    To wiemy co innego.
    Idz do oddzialu i popros o podanie salda swojego konta w Inteligo.
    Jesli maja dostep do rachunkow intelgo to nie ma problemu by ci podali...;-)

    > Ok. Jeżeli wpłaciłem za późno to się z tym pogodzę tylko proszę o
    wyjaśnienie
    > GDZIE JEST TO NAPISANE, że wpłacając do określonej godziny pieniądze będą
    w tym
    > samym dniu natomiast po określonej godzinie będą dnia następnego.

    Nie wiem.
    Zloz reklamacje.
    na pewno wplaciles za pozno by pieniadze dotarly na czas na rachunek
    inteligo.
    Ale to nie wyklucza sukcesu twojej reklamacji, wlasnie w oparciu o to ze to
    ten sam bank.
    Napisz jak poszlo.

    --
    Pozdrowienia