  • Data: 2004-12-11 17:29:06
    Temat: Re: INTELIGO-PKO INTELIGO -kpina,idiotyzm,zdzierstwo.
    Od: PshemeK <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel Sajdok wrote:

> [...]

    > Po konsultacji telefonicznej okazało się że Konto Inteligo PKO i PKO Inteligo
    > to dwa różne konta !!!!!!!!!!
    > A operacje pomiędzy tymi kontami są prowadzone przez KIR!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Ludzie albo ja jestem głupi albo PKO, Inteligo czy diabli jeszcze więdzą kto -
    > nabija ludzi w butelke.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Mam ich głęboko w d........... i rezygnuję z ich konta............
    > Powiedzcie mi proszę czy ze mną coś nie tak ?????? Czy ktoś z Was natknął się
    > na informację że Inteligo PKO i PKO Inteligo to Dwa różne banki ??????

    Z moich osobistych obserwacji wynika, że jesteś jedyną osobą, która się
    nie natknęła :)
    Inteligo w PKO BP -> konta prowadzone przez spółkę Inteligo Financial
    Services, której właścicielem (posiadaczem 100% akcji) jest PKO BP S.A.
    (kupili to od niemieckiego banku gezeltszaftcośtam). Napisane jest, że
    konta prowadzone są przez PKO BP, ale to jest zdaje się wynikiem tego,
    że PKO BP jest właścicielem IFS.

    PKO Inteligo natomiast jest to USŁUGA polegająca na elektronicznym
    dostępie do rachunku prowadzonego przez PKO BP (Superkonto). Coś jak
    Sez@n w BPH (gdzie zdaje się masz konto).

    W faku na stronach inteligo znalazłem informację, że wpłat na rachunki
    inteligo dokonywać można w placówkach PKO BP i że są one rozliczane za
    pośrednictwem międzyoddziałowych sesj elixir.

    Co do pytania czy z Tobą coś nie tak.... No cóż. Nawet nie mając
    doświadczenia z zakresu usług bankowych dokonując terminowej spłaty
    przez wpłatę gotówkową na konto w ostatniej chwili upewniłbym się
    ustnie, kiedy pieniążki zostaną zaksięgowane na rachunku. Inna sprawa,
    że nie dokonywałbym spłaty zadłużenia w ostatniej chwili. Różne
    nieprzewidziane sytuacje mogą wystąpić.
    Natomiast na Twoją niekorzyść (w mojej osobistej opinii) przemawia fakt,
    że pewne doświadczenie masz, skoro masz konta w różnych bankach i
    operujesz terminami z dziedziny bankowości.

    > Pozdrawiam

    Również pozdrawiam

    > I NIE POLECAM INTELIGO

    A CO POLECASZ ?