  • Data: 2003-03-17 13:38:21
    Temat: Re: INTELIGO - konto z (glupim) pomyslem
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > A to nie jest tak, ze kazde przelanie kasy z konta firmowego na
    > prywatne musi byc udokumentowane z jakiego tytulu nastapilo
    > przelanie, a co sie z tym wiaze, konecznosc placenia odpowiednich
    > podatkow (VAT lub PD)?

    Nie jest w przypadku dzialalnosci osoby/osob fizycznych. Moje pieniadze sa
    moimi pieniedzmi niezaleznie od tego, na jakim koncie (czy w jakiej
    kieszeni) sie znajduja. Co prawda, dla higieny osobistej nie zalecalbym
    przelewu z konta DG na OBCE konto prywatne, ale na swoje - zadnych
    przeszkod.

    M.

    PS. Znany byl tu przypadek, kiedy to bank odmowil przelewu z konta
    prywatnego na DG bo ... tracil prowizje od wplaty gotowkowej. Ale to bank
    lamal wtedy prawo, nie posiadacz