eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problem › Re: INTELIGO problem
  • Data: 2004-02-04 14:17:00
    Temat: Re: INTELIGO problem
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Łukasz K napisał:

    > Witam. Wysłałem poleconym wniosek o zamknięcie konta w INTELIGO. Zrobiłęm to
    > na początku stycznia. Pracodawca przelał mi pensje w grudniu na konto w
    > mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
    > konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
    > bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
    > Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
    > nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
    > też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
    > rachunku - czyżby było już zamknięte????
    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.

    Inteligo nie dzwoni przy zamykaniu konta. Po prostu po otrzymaniu
    wypowiedzenia je blokuja (u mnie konto zniknelo po tygodniu od wyslania
    listu), a po 30 dniach przesylaja pozostala kase na wskazane na
    wypowiedzeniu konto. I tyle. Jesli pensja na konto wplynela, to
    otrzymasz ja po zlikwidowaniu konta.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1