eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO problemRe: INTELIGO problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!zonnet-f
    eed!newsfeed.wirehub.nl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.p
    l!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: INTELIGO problem
    Date: Wed, 04 Feb 2004 15:17:00 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <bvqukh$mn1$2@inews.gazeta.pl>
    References: <bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1075903954 23265 80.55.241.182 (4 Feb 2004 14:12:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Feb 2004 14:12:34 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <bvqfs6$9pv$1@news.onet.pl>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:282948
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Łukasz K napisał:

    > Witam. Wysłałem poleconym wniosek o zamknięcie konta w INTELIGO. Zrobiłęm to
    > na początku stycznia. Pracodawca przelał mi pensje w grudniu na konto w
    > mBanku (tak chciałem). Ale pensja w styczniu została omyłkowo przelana na
    > konto w Inteligo. I tera jest problem. Pracodawca (trzęsąca się księgowa -
    > bo zawaliła) powiedział, że nie ma zwrotów.
    > Ja na koncie w Inteligo (bo moge sie zalogować) mam stan 0.00 (ale dziwne bo
    > nie dzwonili do mnie i nie potwierdzali zamknięcia konta). Na koncie nie ma
    > też informacji o numerze rachunku i niemoge w Inteligo wejść na histroie
    > rachunku - czyżby było już zamknięte????
    > Jak mam odzyskać penje. Pracodawca wydzwaniał do Inteligo ale nic nie
    > wskórał - podobno sam musze ale jak to mam zrobić.

    Inteligo nie dzwoni przy zamykaniu konta. Po prostu po otrzymaniu
    wypowiedzenia je blokuja (u mnie konto zniknelo po tygodniu od wyslania
    listu), a po 30 dniach przesylaja pozostala kase na wskazane na
    wypowiedzeniu konto. I tyle. Jesli pensja na konto wplynela, to
    otrzymasz ja po zlikwidowaniu konta.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1