  • Data: 2016-03-05 20:06:04
    Temat: Re: Idea Cloud - zrywanie lokaty.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" <k...@1...pl> napisał w
    wiadomości news:eb4e6b75-ad54-4cda-ba1f-892dc1d74cdd@googlegrou
    ps.com...
    >Miałeś rację. Oczywiście czystym przypadkiem, jak napisałem żale, to nagle
    >po paru minutach >wnioski się przetworzyły. Oczywiście liczę, że to
    >naprawdę przypadek, a nie że to się robi >jakąś wajchą, jak w internecie
    >zaczyna ktoś narzekać... :)

    Gorzej gdybyś trafił np. ok. 21:55. nie wiem czy z powodu przełożenia
    realizacji na dzień następny zleceń po 22 (nawet nie wiem czy to u nich
    obowiązuje?). Wtedy dzieją się cuda.
    Mam zamiar zwinąć się od nich - tam akceptuje się pomysły chorych umysłowo
    designerów i "managerów". I nie tylko, przykład:

    Lokata MIKOŁAJKOWA: 2,80% 5 miesięcy, numer DP\15A0OCL2
    ..00,00 PLN
    Kończąca się: 14.05.2016
    Ostatnio 03.03 Opłacenie lokaty

    Jakim cudem mogła 3 marca być jakaś operacja skoro opłacenie lokaty
    musiało być 14.12.2015? Nie było też żadnych innych operacji.
    O innych wybrykach nie wspomnę, robię listę, dostaną na pożegnanie.

    Arek