-
Data: 2016-03-11 22:03:10
Temat: Re: Idea Cloud - zrywanie lokaty.
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1ijv0ykbhzany.ocyao5ii1pxt.dlg@40tude.net...
> Dnia Sat, 5 Mar 2016 20:06:04 +0100, Arek napisał(a):
>> Mam zamiar zwinąć się od nich - tam akceptuje się pomysły chorych
>> umysłowo
>> designerów i "managerów". I nie tylko, przykład:
>>
>> Lokata MIKOŁAJKOWA: 2,80% 5 miesięcy, numer DP\15A0OCL2
>> ..00,00 PLN
>> Kończąca się: 14.05.2016
>> Ostatnio 03.03 Opłacenie lokaty
>>
>> Jakim cudem mogła 3 marca być jakaś operacja skoro opłacenie lokaty
>> musiało być 14.12.2015?
>
> Tez mam 03.03.
>
> Hm ... czy to nie data migracji do Cloud ?
Może jakowyś "upgrade" systemu wówczas nastąpił?
Mnie zmigrowało wcześniej. Chyba przed 13 lutego.
Ostatnio: informacja, ze dokument do wglądu/pobrania. Klik i "nastąpił
nieoczekiwany błąd" i wylogowanie - licznik odlicza kilka sekund jak
przed wybuchem.
Wyciąg, który o ile pamiętam wygenerowałem, pobrałem i skasowałem
prwie tydzień temu.
Próba usunięcia wszystkich gadżetów z "toolboxa" kończy się...
wrzuceniem wszsytkich tych śmieci na ekran. Jeden trzeba chyba zostawić.
Ze "sliderem" i bzdetami poniżej w ogóle nic się nie da zrobić?
Zdarza się przycisk "Powrót", czasem strzałka, czsem X - bałagan. Nie
powinno się dać wrócić "backiem" przeglądarki, a można.
Odpalenie wirtualnego oddziału (już wiem co to za cyferka przy ikonie
- infolinia po 2 minutach wydukała, że długość kolejki) i próba jego
opuszczenia kończy się informacją o "logowaniu z innej karty" i
konieczności zamknięcia jednej. Nie zgadłem której.
Tydzien temu wysłałem 2 pytania - widać je ale bez odpowiedzi. Wcześniej
(już w cloud) odpowiadali.
Teraz wysłać z załącznikiem się nie dało, a przynajmniej tego nie widać.
Za to w dokumentach wyciągi, których już nie potrzebuję i nie mogę
skasować, jak w starym interfejsie (jedyny plus - wywalili z kilku
poprzednich lat).
Hasło do infolinii stało się nieprawidłowe. Konsultatnt nie wie czemu,
nie ma podglądu do całości (to akurat dobrze). Proponowano, że wykonają
dyspozycję/zmienią je bez tego... To po co hasło? Bo z wyj. peselu to
resztę danych o które pytali może znać każdy. Te 5 cyferek przy odrobinie
niegodziwości też.
etc., etc., etc...
Jest gdzieś oficjalna instrukcja jak z tego korzystać?
Rozmawiałem przypadkiem z CA, zahaczyłem o interfejs - podobno z tego
powodu przenosili się już do nich z Getinu i Idei.
Arek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
Najnowsze wątki
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?