    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea Cloud - zrywanie lokaty.
    Date: Fri, 11 Mar 2016 22:03:10 +0100

    news:1ijv0ykbhzany.ocyao5ii1pxt.dlg@40tude.net...

    > Tez mam 03.03.
    >
    > Hm ... czy to nie data migracji do Cloud ?

    Może jakowyś "upgrade" systemu wówczas nastąpił?
    Mnie zmigrowało wcześniej. Chyba przed 13 lutego.

    Ostatnio: informacja, ze dokument do wglądu/pobrania. Klik i "nastąpił
    nieoczekiwany błąd" i wylogowanie - licznik odlicza kilka sekund jak
    przed wybuchem.
    Wyciąg, który o ile pamiętam wygenerowałem, pobrałem i skasowałem
    prwie tydzień temu.
    Próba usunięcia wszystkich gadżetów z "toolboxa" kończy się...
    wrzuceniem wszsytkich tych śmieci na ekran. Jeden trzeba chyba zostawić.
    Ze "sliderem" i bzdetami poniżej w ogóle nic się nie da zrobić?
    Zdarza się przycisk "Powrót", czasem strzałka, czsem X - bałagan. Nie
    powinno się dać wrócić "backiem" przeglądarki, a można.
    Odpalenie wirtualnego oddziału (już wiem co to za cyferka przy ikonie
    - infolinia po 2 minutach wydukała, że długość kolejki) i próba jego
    opuszczenia kończy się informacją o "logowaniu z innej karty" i
    konieczności zamknięcia jednej. Nie zgadłem której.
    Tydzien temu wysłałem 2 pytania - widać je ale bez odpowiedzi. Wcześniej
    (już w cloud) odpowiadali.
    Teraz wysłać z załącznikiem się nie dało, a przynajmniej tego nie widać.
    Za to w dokumentach wyciągi, których już nie potrzebuję i nie mogę
    skasować, jak w starym interfejsie (jedyny plus - wywalili z kilku
    poprzednich lat).
    Hasło do infolinii stało się nieprawidłowe. Konsultatnt nie wie czemu,
    nie ma podglądu do całości (to akurat dobrze). Proponowano, że wykonają
    dyspozycję/zmienią je bez tego... To po co hasło? Bo z wyj. peselu to
    resztę danych o które pytali może znać każdy. Te 5 cyferek przy odrobinie
    niegodziwości też.
    etc., etc., etc...

    Jest gdzieś oficjalna instrukcja jak z tego korzystać?

    Rozmawiałem przypadkiem z CA, zahaczyłem o interfejs - podobno z tego
    powodu przenosili się już do nich z Getinu i Idei.

    Arek