  • Data: 2012-04-27 17:18:47
    Temat: Re: Idea bank- debilny bank
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:jne9nf$1ja$1@node2.news.atman.pl...
    > Dziś Idea Bank zwrócił mi kasę, którą przelałem do nich w celu założenia
    > lokaty.
    > Powód: niezgodność danych.
    >
    > Przykładowy adres w bazie danych IB:
    >
    > Józef Pajac
    > os. Centrum B 20/15
    > 31-915 Kraków
    >
    > Dane w przelewie do Idea Banku:
    >
    > Józef Pajac
    > Centrum B 20/15
    > 31-915 Kraków
    >
    > Adresy te różnią się literkami "os." Skrót ten oznacza "osiedle". Z powodu
> [...]

    Okazało się, ze mogą zmienic mój adres w bazie danych, ale tylko na podstawie
    przesłanegoskanu dowodu osobistego. Wpiszą mi adres tak jak w dowodzie.
    Następny debilizm. Znowu sie nie będzie zgadazało. Bo żaden bank w przelewie
    nie wysyła identycznych co do literki danych wg dowodu.

    Ich baza danych:

    Józef Pajac
    os. Centrum B 20/15
    31-915 Kraków