  • Data: 2012-05-07 11:27:51
    Temat: Re: Idea bank- debilny bank
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziś Idea Bank zwrócił mi kasę, którą przelałem do nich w celu założenia
    > lokaty.
    > Powód: niezgodność danych.
    >
    > Przykładowy adres w bazie danych IB:
    >
    > Józef Pajac
    > os. Centrum B 20/15
    > 31-915 Kraków
    >
    > Dane w przelewie do Idea Banku:
    >
    > Józef Pajac
    > Centrum B 20/15
    > 31-915 Kraków
    >
    > Adresy te różnią się literkami "os." Skrót ten oznacza "osiedle". Z powodu
> [...]

    Debilny bank zwrócił mi własnie pieniądze z dawnych lokat bezbelkowych. Chyba
    coś grzebali w systemie.
    Adres nadawcy podany w przelewie przez Debilny Bank jest całkiem po nowemu:.

    Nie: os. Centrum B 20/15

    Nie: Centrum B 20/15

    Teraz jest: ul.os. Centrum B 20/15

    Teraz to dopiero "dojebali do pieca". Teraz przelew z żadnego banku nie ma chyba
    szans weryfikacji. Mieszkam teraz na ulicy i na osiedlu.

    Ch im w d.