eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcyRe: Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Grzexs <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea-lne konto i zdefiniowanie odbiorcy
    Date: Sun, 28 Jul 2013 21:10:49 +0200
    Organization: ~
    Lines: 10
    Message-ID: <kt3qbr$c1j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <kt3ji4$56t$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 037008200241.bialapodlaska.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1375038651 12339 37.8.200.241 (28 Jul 2013 19:10:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 28 Jul 2013 19:10:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <kt3ji4$56t$1@node2.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594487
    [ ukryj nagłówki ]

    -------- S (2013-07-28 19:14) --------
    > Spotkała mnie dziś ciekawa przygoda w serwisie Idea Banku. Chciałem
    > zdefiniować 2 odbiorców. Nie dało się, bowiem system twierdził, iż
    > numery kont już są zdefiniowane. Nie były. Zatem napisałem do Idea Banku
    > przez serwis transakcyjny. Odpisano mi na email: "Uprzejmie proszę o

    Ten problem to już od chyba 2 lat mają. Dlatego też konto w tym banku
    nie za bardzo nadaje się na "konto podstawowe". Ale za to mają ping-ponga!
    --
    Grzexs

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1