    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea, nie taka zła.
    Date: Wed, 2 Mar 2016 21:04:43 +0100

    W dniu 2016-03-02 o 14:28, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
    > Bo jeszcze Cię nie przenieśli do Idea Cloud. Poczekaj, niedługo i Ty będzie
    narzekał.

    Ku... .ać. Wykrakałeś. Właśnie dostałem maila:

    "informujemy, że w ciągu 2 dni udostępnimy Państwu nowy serwis
    transakcyjny Idea Cloud, stanowiący bankowość internetową Idea Bank SA.
    Od momentu nadania dostępu do Idea Cloud nie będzie możliwe logowanie do
    dotychczasowego serwisu transakcyjnego. Dane służące do logowania do
    Idea Cloud (login oraz hasło internetowe) oraz dane służące do kontaktu
    z infolinią (hasło telefoniczne) pozostaną niezmienione".