eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeabank - karta - odmowa autoryzacjiRe: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
  • Data: 2011-09-26 20:46:32
    Temat: Re: Ideabank - karta - odmowa autoryzacji
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-09-25 10:58, Ya pisze:
    > Ya<z...@g...pl> napisał(a):
    >
    >> Karta Mbankowa poszła od kopa. Czy Czarnecki uciekł
    >> z moją kasą? Ktoś coś wie co z kartami IDEABANK?
    >
    > Dostałem odpowiedź z Ideabanku:
    >
    > ..Uprzejmie informuję, iż problem z kartami został rozwiązany, ale w wyniku
    > awarii musiały zostać wygenerowane nowe kody zabezpieczające dla bankomatów
    > oraz terminali. Firmy zostały o tym poinformowane aby zaktualizować te kody,
    > lecz jeszcze nie wszystkie tego dokonały, dlatego karta w większości miejsc
    > działa, ale w niektórych miejscach wciąż występują problemy. Prosimy uzbroić
    > się w cierpliwość ponieważ wkrótce problem powinien zostać w pełni rozwiązany.
    > W imieniu banku pragnę przeprosić za zaistniałą sytuację...

    Nowe kody, to oni mogą sobie wygenerować tylko dla swoich urządzeń. Jest
    tylko kilka firm, które mają swoje terminale na rynku i to one zmieniają
    kody. Chyba, że wysłali info do np Polcarda i wygenerował nowe klucze
    szyfrujące, ale wtedy ta karta nie działała by na żadnym terminalu
    Polcarda. Polcarda podaję jako przykład, nie wiem, kto Lidla obsługuje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1