  • Data: 2006-05-30 21:56:42
    Temat: Re: Ideal karta z Fortis Banku
    Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiedziałem, że ustawy wtrącają się teraz do takich szcegółów.
    > Jakiś konkretny paragraf? A jeżeli ja nie chcę wyciągu, to nie mógłbym
    > zrezygnować? To byłoby chore.

    napisalem o tym wczesniej
    "Polecam zapis z ustawy o el. instrumentach płatniczych:

    Art. 24. 1. Wydawca udostępnia posiadaczowi zestawienia operacji w sposób i
    w terminach określonych w umowie o kartę płatniczą.
    2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, udostępnia się nie rzadziej niż raz
    w miesiącu."

    zauważcie, że nie jest określony sposób udostępnienia zestawienia, zatem
    może to być
    np. plik przesłany pocztą elektroniczną...
    nikt nikogo do papieru nie zmusza

    pozdr.
    RobertS