  • Data: 2006-05-30 22:29:05
    Temat: Re: Ideal karta z Fortis Banku
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert napisał(a) w wiadomości: ...

    >napisalem o tym wczesniej
    >"Polecam zapis z ustawy o el. instrumentach płatniczych:
    >
    >Art. 24. 1. Wydawca udostępnia posiadaczowi zestawienia operacji w sposób i
    >w terminach określonych w umowie o kartę płatniczą.
    >2. Zestawienie, o którym mowa w ust. 1, udostępnia się nie rzadziej niż raz
    >w miesiącu."

    Żeby było jasne - banku nie bronię, ale...
    "zestawienia operacji" - jeżeli nie było operacji to nie można ich
    "zestawić". Nie można więc udostępnić czegoś czego nie ma. Gdyby było
    "stanu konta/salda/limitu" to może.

    >zauważcie, że nie jest określony sposób udostępnienia zestawienia, zatem
    >może to być
    >np. plik przesłany pocztą elektroniczną...

    Plików na pocztę, zwłaszcza w postaci jawnej, wolałbym nie dostawać bez
    mojej zgody. Dobrze by było, aby banki elastycznością obsługi kart
    w tym zakresie również) konkurowały o klienta.

    ArtB
    w adresie o jedno "l" za dużo