eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiobciazenie KK vs. przelew - abonament w IdeiRe: Idealna kompetencja centertelka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!news.task.gda.pl!news.man
    .szczecin.pl!not-for-mail
    From: Mroziu <m...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idealna kompetencja centertelka
    Date: Sun, 22 Jun 2003 20:37:09 +0200
    Organization: ACI - http://www.aci.com.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <bd4st8$7e6$1@zeus.man.szczecin.pl>
    References: <bd3vjh$sr1$1@topaz.icpnet.pl> <bd42u1$3of$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <bd42sc$vf2$1@topaz.icpnet.pl> <bd453l$aaa$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bd465t$2i7$1@topaz.icpnet.pl> <bd4fi2$342$1@zeus.man.szczecin.pl>
    <bd4mk4$hpr$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.pcmedia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: zeus.man.szczecin.pl 1056306921 7622 212.14.62.5 (22 Jun 2003 18:35:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...man.szczecin.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Jun 2003 18:35:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.3) Gecko/20030312
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <bd4mk4$hpr$2@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:247519
    [ ukryj nagłówki ]


    > Wiec moze jesli ktos ma jakis sposób na to zeby wreszcie zalatwic taki
    > problem, bo
    > podniesiony glos nie zdaje egzaminu, to prosze bardzo o recepte........

    1. Napisac pismo do zarzadu i opisac cala sytuacje. Najlepiej by bylo
    aby znalazly sie tam nazwiska osob zwiazanych z sytuacja. To moze pomoc
    juz nawet w czasie rozmowy z niedysponentem.
    2. Napisac wlasnorecznie reklamacje i wyslac do BOA
    3. Znalesc numer do salonu w ktorym kupowales telefon, skontaktowac sie
    z mila pania i poprosic aby ona wyslala ta reklamacje jeszcze raz tym
    razem uwaznie (do obu rachunkow)

    Jezeli masz na papierach ktore dostales z Ideii ze telefon kupiles w
    takiej promocji o jakiej mowisz to zagroz rozwiazaniem umowy z winny
    centertela. Tez moze pomoc.

    Ale rzeczywiscie masz pecha :(. Na pocieszenie powiem ze gdzie indziej
    nie jest lepiej. Ja zeby wymienic telefon rozmawialem z 5 osobami i
    kazda robila inne problemy, a ostatnia zadnych :(

    --
    Pozdrawiam
    Mroziu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1