  • Data: 2002-08-16 09:20:19
    Temat: Re: Ile czasu
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W srode przed 20.00 klient majacy konto w Multibanku przelal mi na konto w
    > PKO S.A. kase.
    > Dzis sprawdzalem kasy na koncie nadal "niet" - ile czasu ma Multibank na
    > wykonanie przelewu ?

    Kasa wyszła z MultiBanku pierwszą sesją dzisiaj. (wczoraj był dzień
    wolny od pracy - KIR nie pracował nie było sesji). Teraz najprawdopodomniej
    pierwsza sesja kończy się przetwarzać (godz.11.20) za chwilę
    banki będą mogły odbierać z KIR'u pliczki z danymi z pierwszej sesji.
    Gdybyś słał do mBanku czy innego banku który natychmiast księguje
    przychodzące przelewy - pieniądze widziałbyś około godziny 13.00.
    AFAIK Pekao S.A. ma całkiem luźne podejście do księgowania przelewów
    przychodzących, więc nie zdziwiłbym się gdybyś pieniądze zobaczył w
    poniedziałek. Ale lepiej gdyby ktoś to potwierdził (posiadacz
    rachunku w Pekao S.A.

    Karol Żwiruk