eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwIle czasu maja spolki na informacje o zmienie stanu posiadania akcji?Re: Ile czasu maja spolki na informacje o zmienie stanu posiadania akcji?
  • Data: 2011-01-21 18:24:33
    Temat: Re: Ile czasu maja spolki na informacje o zmienie stanu posiadania akcji?
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4d396f0e$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...

    > mam to od 2,5 , nie zastanawiam się czy wchodzić tylko kiedy wyjść

    > dasz rysunek? może być na priv.

    w us&a widziałem tak:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7759
    rys z 14.04.2010 więc uważam ze jak na razie niezły

    u nas, z tego samego dnia:
    http://ifutures.pl/download/file.php?id=7765

    no jest error 200p
    nie zmienia to faktu, ze uważam iż to wysycenie
    od 2600 zdilowałem stado koni, jakbym miał kasowy to bym dawno pozamykał i
    patrzył

    Alternatywa:

    http://stooq.pl/q/?s=djia

    no może nie parę dekad
    tworzy się od końca '90
    czy wybije czy zawali ciężko wyczuć, po prostu longterm konsola z której
    gdzieś pojadą