  • Data: 2011-03-05 21:51:24
    Temat: Re: Ile czekamy na raport BIK
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-05 22:39, Liwiusz pisze:

    > Nic nie płacisz.

    Hmmm, serio?
    Bo jest cos takiego:

    "Informację Ustawową można otrzymać listem poleconym na wskazany we
    wniosku adres w terminie nie dłuższym niż 30 dni - zgodnie z Ustawą.
    Można ją również odebrać bezpośrednio po złożeniu w Biurze Obsługi
    Klienta. Jeśli Informacja Ustawowa ma zostać wysłana listem poleconym,
    do wniosku powinno zostać dołączone potwierdzenie dokonania wpłaty za
    przesyłkę w wysokości 10,- zł."