  • Data: 2006-10-18 19:09:41
    Temat: Re: Ile maksymalnie subkont w inteligo ?
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W teorii. Jakbys zaczal kilkac 'bez opamietania' to w koncu wyczerpia sie
    > numery.

    teoretycznie 99.999.999
    co niektórzy maja dwa konta: firmowe i prywatne
    czyli 2 x 99.999.999

    ale inteligo liczbe kontrolna zawsze ma 50

    i teraz znajac algorytm wyliczania liczby kontrolnej
    prosze ułozyc rownanie i je rozwiazac :D

    kiedys widziałem program - generator numerów kont do inteligo
    szukajcie a znajdziecie

    --- to tak na szybko ale
    zawsze moge sie mylic
    oraz czynic bledy ortograficzne