  • Data: 2010-10-12 10:53:57
    Temat: Re: Ile to jest dla Was warte?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam, że nei przyglądałem się dokładnie, ale czy udało Ci/Wam się
    > wypracować jakąś obiektywną ocenę trafności prognozy? Bo jeden analityk
    > napisze, że maksimum giełda ustanowi w 4 kwartale, a drugi napisze, że
    > dobije do 2800 i się zwali. Zupełnie inna precyzja. Co jeśli faktycznie
    > padnie maks na poziomie 2750 w listopadzie? Pierwszy trafił a drugi nie?

    Wybieramy jedynie te analizy ktore sie da ocenic, czyli sa podane poziomy
    punktowe lub jakas inna forma okreslenia wydarzen. Taki przyklad:

    "Sam kwietniowy szczyt na razie nie wygląda na szczyt całego trendu, a więc
    nawet jeśli w jego okolicy pojawi się zwrot cen i później pojawi się szybki
    spadek, to jeszcze nie będzie to zwiastunem końca trendu."

    K.Jaros 01-08-2010

    No i mamy, zwrot rynku na poczatku sierpnia, 3 tygodnie cofniecia i rynek osiaga
    nowe maksy. Zatem pojawil sie zwrot, ktory nie byl szczytem trendu bo po spadku,
    rynek osiagnal nowe maksimum ruchu. Nie padla zadna wartosc precyzyjnie
    okreslona, ale rynek zrealizowal dokladnie kazde slowo. Trudno sie do czegos
    przyczepic.

    Teksty ktore pozostawiaja watpliwosci co do interpretacji omijamy.

    p.wis