  • Data: 2016-11-18 14:07:16
    Temat: Re: Ile transakcji bez PINu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aha, większość kart w PL to jednak karty płaskie - i tutaj wysyłanie z włączonym NFC
    jest bezapelacyjnie pogorszeniem bezpieczeństwa.
    Chyba że płaską też odrysujesz, bo ma jednak takie mikre złobienia ?
    No to jeszcze obejrzyj debetówkę z inteligo - nie ma żadnych żłobień, numer, data,
    nazwisko wydrukowane są na karcie tą samą technologią co obrazek.
    Ale przyznam, że nie sprawdzałem, jaki ma stan NFC - bo tylko ją w ST aktywowałem i
    zaraz zastrzegłem (mimo próśb nie dało się tak zrobić, żeby zawrzeć umowę rachunku
    bez zamawiania karty) - także ani terminala ani bankomata - ani androida z NFC -
    jeszcze nie widziała.