  • Data: 2008-12-04 09:47:47
    Temat: Re: Ile trzeba miec dochodu ?
    Od: "Marek" <n...@m...mnie> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz dac wiecej danych czemu jestes niezadowolony ?

    mBank zgubil dokumenty ktore osobiscie wreczylem pracownikowi w centrum
    kredytowym. Musialem dosylac kolejne kopie, co nie bylo proste bo chodzilo o
    jakies dokumenty z sadu czy od notariusza, juz nie pamietam dokladnie bo to
    bylo dobrych pare lat temu. Potem te nowe dokumenty jakos tez nie mogly
    dotrzec na czas do analityka... Cala sprawa przeciagnela sie niemilosiernie
    i o malo nie stracilem upatrzonego mieszkania i zadatku, bo bank nie przelal
    sprzedajacemu pieniedzy w umowionym terminie i ludzie chcieli juz odwolac
    cala transakcje. Sprzedajacy (starsze malzenstwo) pod koniec zaczeli mnie
    juz traktowac z duza podejrzliwoscia, prawie jak oszusta, bo nie mogli
    uwierzyc ze mBank wycina takie numery, mysleli ze ja chce ich jakos nabic w
    butelke. Atmosfera zrobila sie bardzo nieprzyjemna... A od mBanku nie
    uslyszalem nawet 'przepraszamy'.