    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Impel: smaczna dywidenda
    Date: Thu, 02 Apr 2009 08:57:06 +0100

    Jan Werbinski wrote:
    > Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    >
    > Dywidenda 3% wartosci akcji?
    > Daj spokój. KGHM srednio daje 15%

    Mozna wziac u tych i u tamtych. Walne Zebranie w Impelu chyba 6 kwietnia.
    Czy bedzie to Dzien Dywidendy? Pozniej bym wysiadl z tego tramwaju i
    przesiadl sie
    do KGHM. Taka moja strategia zebracza aby wyrwac te 340 zl Diwi-bo tyle
    by mi sie nalezalo
    chyba za te moje 1133 akcyjek. Ile to dzis bedzie
    duzych butelek Zubrowki?

    fatso