    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Impel: smaczna dywidenda
    Date: Thu, 02 Apr 2009 21:05:06 +0100

    Przemyslaw Szalbierz wrote:
    > Po dzisiejszym zamknieciu Hardexu dywidenda juz uchwalona bedzie wynosic
    > 11%. Przyznanie prawa w drugiej polowie kwietnia.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Przemek

    Dziekuje za wiadomosc .
    Divi Day: 17 kwietnia, wyplata 5 maja
    Jesli Impel nieco podskoczy to wyjde i kupie ten Hardex.
    Jestem w ogole w ciekawej stuacji, jaka moze zainteresowac kolegow:

    * lat 62, pol-emeryt, wyrwalem wlasnie sto kilkadziesiat tys zl funduszow
    rentowych z Canada Sun Life, czekam na transfer cashu. Tylko 1/4 w gotowce
    bedzie mi wyplacona, reszta bede mogl administrowac sam w planie
    obsulgi wlasnej renty.
    * Chuje z innej Finance Co winni mi sa ok 70 tys zl+ bonusy .Nie pala
    sie do wydania forsy
    juz teraz. napuscilem na nich angielskiego Ombudsmana. On im szmal
    wyrwie bo byla to polisa
    wyraznie mis-sold ale takie cos zabierze troche czasu.
    * renta zawodowa, tzw occupational pension. Jakies ochlapy miesiecznie+
    troche gotowki.
    Nie wiem ile, czekam na wiadomosc.
    * Renta starcza-dopiero za 3 lata i wydaje mi sie ze powinno tego byc
    jakies 500 zl tygodniowo.
    niewazne czy sie mieszka w Otwocku czy w Londynie. Sprobuje wyrwac
    wczesniej bo juz mi sie robolic
    nie chce jak kiedys, dniem i noca. Gra na gieldzie ciekawsza.

    jak tego nie starczy by jakos w Polsce nie zdechnac to trudno, bede sie
    wyprzedawal z moich sreberek.
    Albo z milionerskiego freeholdu, o ktorym kiedys pisalem. W
    ostatecznosci moge sprzedac moja stluszczona
    alkoholem watrobke.
    A tak na serio to jestem jedna z pierwszych jaskolek, ktore rozwazaja
    powrot na Ojczyzny lono. Na tarczy,
    z dorobkiem finansowym zycia a nie tylko z wyciagnieta po swiadczenia
    lapka. Jak widac powyzej, taka osoba
    ma powazne fundusze do przetransferowania do Kraju. Lakomy kasek dla
    polskich funduszow inwestycyjnych.

    fatso