  • Data: 2009-04-03 08:57:59
    Temat: Re: Impel: smaczna dywidenda
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    \n wrote:

    > To rzeczywiście znacznie gorsze niż ojczyste zimno, brak słońca,
    > zimowe skoki ciśnienia, brudna breja na chodnikach, powszechne
    > chamstwo i agresja, lekceważenie osób starszych, zasrane chodniki itp
    > atrakcje krajowe ;-)

    Kolega mnie przeraza!
    Ja na ogol do tej pory w Polsce nie bywalem zima.
    Bo zajety, bo tanie bilety dla zony do Londynku
    i dzieki temu to co lubie: Zubrowka, gomulka blekitnego sera, kabanosy,
    krakowska-
    wszystko to mialem tutaj.
    Ale pamietam, wiem dlaczego wszelakie ruchawki zdarzaly sie najczesciej
    w listopadzie;
    ta mokra breja sniegu zmieszanego z sadza i blotem na pysk moze kazdego
    do niemozebnosci wkurzyc.