  • Data: 2004-11-11 17:38:05
    Temat: Re: Incaso
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Może. O tym nie pomyślałem. Ale to  chyba  troche bez sensu wpłacać do
    > takiej bądź co bądź  watpliwej firmy  pieniądze nawet gdyby  mieli 50 gr
    > prowizji gdy  w PKO a nawet ich agencjach mozna bezprowizyjnie. Zresztą było
    > ostatnio o tym głośno że te "grosiki" i im podobne  przetrzymuja pieniądze
    > albo znikają z rynku.
    > pzdr Radek

    znam przypadek agencji PKO ze gosc tez zwinal interes(sprawa miala final w
    sadzie)..rozchodzi sie chyba o zaufanie i uczwiwosc prowadzacych firme i jak
    szybko przelewaja kase...niektorzy wola zaplacic te 50 gr czy wiecej i nie
    stac pol godziny w kolejce...po wtore jezeli Twoj partner handlowy juz placil
    wczesniej sobie jakies rachunki/przelewy i nie mial zastrzezen(terminowosc,
    oblsuga) to czemu ma sobie odmawiac mozliwosci placenia korzystajac z uslugi
    prywatnej firmy..to jego zmartwienie, nie Twoje - ty czekasz tylko na
    pieniadze.
    Pozdrawiam
    W.