    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Infolinia mBanku nie w TPSA??? :)
    Date: Sat, 20 Apr 2002 16:19:32 +0200

    news:a9nbr9$gpu$1@news.onet.pl...
    > "Pakiety dla biznesu
    >
    > TP SA, która w ostatnich dniach na rzecz Dialogu straciła w Łodzi obsługę
    > BRE Banku i Centrum Zdrowia Matki Polki, zaś w Legnicy Urzędu Miasta,
    stara
    > się odzyskać klientów biznesowych. Tu zamierza stosować metody rynkowe.
    > Firma złożyła w URT projekt cennika usług, w którym proponuje, aby od maja
    > klient biznesowy mógł wybrać jeden z kilku planów taryfowych - dla małych,
    > średnich i dużych firm - a w nim jeden z trzech pakietów minut."

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/03/20020314/200203140067
    .html?k=on&t=20000119200
    > 20418
    >
    > BTW ma ktos jakies dane ile mamy stacjonarnych linii telefonicznych??? (ze
    > zrodlem i aktualne dane - ja mam ze 11 mln)

    Z Serwisu dla inwestorów TPSA dotyczy tylko TPSA:

    Przewidujemy, że liczba aktywnych łączy w naszej sieci będzie rosła o około
    450 tysięcy rocznie. Oczekujemy, że na koniec roku 2004 liczba standardowych
    łączy głównych osiągnie poziom ok. 11,2-11,5 mln. Znacząca część tej
    dynamiki przypadać będzie na wzrost w segmentach ISDN i szerokopasmowym
    ADSL.

    Na koniec roku 2004 planujemy obsługiwać ok. 1 659 tysięcy kanałów ISDN oraz
    ok. 400 tysięcy łączy ADSL.

    Liczba łączy w TP SA 2000 2001 2002
    POTS 10 026 542 10 068 323 9 912 282
    ISDN 2B+D 107 730 249 730 786 148
    ISDN 30B+D 98 790 133 860 173 490
    SDI 17 509 64 421 100 000
    ADSL 0 1 796 35 000

    Razem (POTS+ISDN) 10 233 062 10 451 913 10 871 920

    ISDN razem 206 520 383 590 959 638

    O calosci rynku świadczy cytet z Rzeczpospolitej 2000-01-15

    "Ubiegły rok polskie firmy telekomunikacyjne zakończyły z ok. 11 mln 475
    tys. dzwoniącymi liniami telefonii stacjonarnej oraz z ok. 10 mln
    użytkowników telefonii komórkowej. Liczba linii stacjonarnych wzrosła o ok.
    449 tys. (o 4,1 proc.), liczba zaś dzwoniących telefonów komórkowych - o
    ponad 3,26 mln (o 48 proc.)."

    Oficjalne dane za 2001 poda GUS około lipca 2002 (cały rynek bez podziału na
    operatorów). Do tego czasu może cos wysmaży URTiP (dla każdego operatora
    osobno).

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl