-
Data: 2002-05-06 21:30:33
Temat: Re: Informacja o zmianach w Millennium
Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik Piotr M. <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab5kvu$snc$...@n...tpi.pl...
> Zaznaczyłem, że informacje podawane przeze mnie są niepełne.
Ale tej informacji (o obowiązkowym ubezpieczeniu) byles pewny, cytuję:
"Dowiedziałem się niedawno, że Millennium wprowadza obowiązkowe..."
Jak wiadomo ubezpieczenia do VE są opcjonalne.
>Tak czy owak lepiej jest wiedzieć do kiedy ewentualnie
> można zrezygnować niż rozkoszować się wiedzą na temat zakresu
ubezpieczenia
> (notabene przez PZU (sic!) ) kart VE i innych.
Po pierwsze: Ty nie do konca wiesz do kiedy mozna zrezygnowac z
ubezpieczenia, bo 25 maja to data nie majaca nic wspolnego z
rzeczywistoscia.
Po drugie: podawanie informacji o zakresie ubezpieczenia niewątpliwie
sprawia, ze informacja staje sie rzetelna, a domyslam sie ze pl.biznes.banki
ma zamaiar bazowac na rzetelnych informacjach.
Po trzecie: Czy spodziewales sie, ze ubezpieczenie posiadaczom kart w BBG
zapewni np. Warta (kapitalowo zwiazana z KBankiem?). Przeciez BBG ma udziały
w PZU, wiec dzialania w obrebie "swojego podworka" nie powinny nikogo
dziwic.
> Żartujesz chyba:
> 1. Nie jestem rzecznikiem prasowym Millennium - i wobec tego nie spoczywa
na
> mnie odpowiedzialność za rzetelność i precyzję wypowiedzi.
Tak myslalem, ze nie "rzecznikujesz". tym bardziej, ze na grupie
pl.biznes.banki nie spotkalem oficjalnych komunikatow prasowych bankow
polskich. A tak BTW to kazdy odpowiada za rzetelnosc i precyzje swojej
wypowiedzi. Jezeli wypowiedzi brakuje tych cech to potem mogą pojawić się
kontraargumenty w dyskusji.
> 2. Nie napisałem nic co nie byłoby prawdą, żadnego zmyślania ...- a to o
> czym nie wiedziałem - przemilczałem i zaznaczyłem ! , że nie posiadam
> pełnej wiedzy - a jest to sygnał dla osób myślących, że nie należy
> ograniczać się tylko do czytania tej listy - banki mają też swoje
infolinie
> i tam można dowiedzieć się więcej. Ja tylko dałem znak, że znów coś się
> zmieni w Millennium...
Nieprawdziwe informacje byly przez Ciebie podane (obowiazkowosc i termny
rezygnacji z ubezpieczen - patrz wyzej)
> Ty niewątpliwie chcesz zakomunikować, że bardzo chciałbyś o czym napisać
ale
> brak Ci pomysłu, dlatego komentujesz treści, których nie było.......
Komentuje błędnie podane przez Ciebie informacje.
> faktem, że np. AMRA podaje na tej liście różne komunikaty - więc jak
chcesz
> zobaczyć jak wygląda komunikat to poczytaj Jego niektóre posty. . Mój
> skromny post nie miał charakteru obwieszczenia, a jedynie drobnej
> informacji - zainteresowani na pewno wzbudzą swoją czujność - i o to mi
> chodziło.
Nie bede wyjasnial pojecia "komunikacja" .Odsylam do pozycji Tomasza-Gobana
Klasa, jednego ze specjalistow w dziedzinie komunikowania.
> Bzdury !!!
> Nie mylisz się jedynie mówiąc, że do końca maja jest ta usługa za darmo.
> Rezygnację natomiast trzeba złożyć do konkretnego terminu na specjalnym
> formularzu w oddziale. 25 maja jest ostateczny.
Znowu sie myslisz. Zapraszam do postu troche nizej (albo nizej). Wyjasnilem
tam te kwestie.
> 1. Materiały w oddziale ??? Może są one na CBI albo w Outlooku, do wglądu
> dla pracowników co ??? ;) Bo ja zachodząc do mojego oddziału jakoś nie
> dostrzegłem takich informacji...
Popros pracownika o szczegolowe warunki ubezpieczen - z pewnoscia je
dostaniesz. A co to jest CBI????
> 2. Co do atrakcyjności to się nie wypowiadam. Wszystko wyjdzie w praniu...
> Ale znając wielką nierzetelność Millennium, np. przy rozpatrywaniu
> reklamacji (ale nie tylko), wątpię w to jak, kiedy i czy w ogóle da się
> wyegzekwować swoje roszczenia z tytułu tego "ubezpieczenia".
Ech...I jak tu mowic o rzetelnosci, skoro znowu nieuwaznie cos
przeczytales...W warunkach ubezpieczenia jest mowa o ubezpieczycielu (PZU) i
o firmie, ktora rozpatruje roszczenia klientow (AON Warranty Group).
Millennium ma w tym taka role, ze uznanie ubezpieczenia zasili rachunek
klienta w tym banku.
pzdr
AruBuru
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.02 19:05 AruBuru
- 07.05.02 23:44 Piotr M.
- 07.05.02 23:33 Piotr M.
- 07.05.02 06:41 ANDRZEJ PIWAKOWSKI
- 11.05.02 10:18 Radosław Popławski
- 11.05.02 16:36 k...@g...pl
- 11.05.02 16:41 minik
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...