eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInformacja z mBanku: wstępnie rozpatrzony wniosek o kredyt ratalny nr XXXXXXXXXXXXXXXXXXXxRe: Informacja z mBanku: wstępnie rozpatrzony wniosek o kredyt ratalny nr XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Informacja z mBanku: wstępnie rozpatrzony wniosek o kredyt ratalny nr
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx
    Date: Tue, 14 Mar 2006 12:03:08 +0100

    "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> wrote in message
    news:dv65bb$fn3$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiem po prostu co pisać, by przejść automatem na scoringu ;)

    Oszukiwales??? ;)
    U mnie tez powinno przejsc bez problemu, bo to:
    1/ przeniesienie karty z Multi
    2/ karte mbanku juz mialem (zrezygnowalem w listopadzie)
    3/ kalkulator na podstawie dochodow pokazuje mi wyzsza zdolnosc nie limit o
    ktory sie ubiegam
    Mysle, ze nawet odmowna decyzja, by mnie az tak bardzo nie irytowala jak ten
    okres oczekiwania. Z komunikatu wynika, ze do tej pory nikt sie tym
    wnioskiem nie raczyl zajac, bo status od samego poczatku bez zmian, czyli
    "zarejestrowany przez system". Coz, zaczekam do konca tygodnia.
    BTW wiecie moze czemu nie ma tak oczywistej mozliwosci jak anulowanie
    wniosku? Wydaje mi sie, jest to jedna w podstawowych funkcjonalnosci, ktora
    powinna byc oferowana przy wnioskach...

    MK