    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inne dane a odpowiedzialność banku (mBank)
    Date: Mon, 21 Jul 2003 20:46:39 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062116.chello.pl

    mariax wrote:
    > Ale czy faktycznie tak będzie? A może były już wyroki w tej sprawie?
    > Chociaż osobiście jestem pewien, że w tego typu sytuacjach banki
    > jednak zwracaja kasę zamiast ryzykować sprawę w sądzie.

    Hmm tak szczerze powiedziawszy za cholere sobie tego nie wyobrazam.
    Masz swiadomosc ile codziennie ze wszystkich bankow idzie do KIRu
    przelewow nazwijmy ich jednorazowych? Czy chcesz sie cofnac do epoki
    SYBIRu i kazdy przelew relizowac i sprawdzac recznie?
    Co jak ktos nie zna calego adresu (a tak sie czesto zdaza?) Ktos nie
    wpidsze kodu, albo wpisze zly - przyklad Radomia - caly Radom ma
    26-600 i dojdzie. Ale ja sobie czasami bardziej lokalizuje i jak
    wysylam kartke do domu to pisze 26-610.
    Co z kontami wspolnymi? Literkami imion przy ulicach? (Ja mieszkam na
    Xawerego lub Ksawerego Bronikowskiego - i widzialem na oficjalnych
    papierach rozna pisownie tego imienia).
    No i idzmy dalej.
    Trzebaby zaskarzyc poczte polska. Poczta przychodzi przeciez na ADRES
    a nie na imie i nazwisko - sprawdz sobie sam wyslij kartke do jakiejs
    innej osoby mieszkajacej pod twoim adresem.
    Podobnie jest z bankiem. Kiedys mogles sie pomylic w numerze
    rachunku - wtedy sprawdzano po odbiorcy - teraz te role przejel nowy
    format rachunku.

    Tutaj trzeba scigac zlodzieja, a nie banki.