    From: "C." <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inne zdarzenia losowe
    Date: Thu, 25 Aug 2011 13:43:58 -0700 (PDT)

    > Jakie mam szanse na reklamację? Bank ma w nazwie 3 litery z czego
    > pierwsza ma kod asci 0x49 ...

    A właśnie miałem ten sam bank pytać o to samo ...

    Spróbowałem pokombinować tak: skoro nie chcę "ich" ubezpieczenia i
    chcę w to miejsce alternatywne, to muszę zobaczyć jaki zakres obejmuje
    to, co sami proponują

    Bank ubezpiecza kredyty w TU Europa SA i tutaj
    http://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1003144
    są warunki :
    - Wariant podstawowy = Ubezpieczenie Nieruchomości od Pożaru i innych
    Zdarzeń losowych
    - Wariant rozszerzony = Ubezpieczenie Nieruchomości od Pożaru i innych
    Zdarzeń losowych, Ubezpieczenie Ruchomości domowych od Pożaru i innych
    Zdarzeń losowych, Ubezpieczenie Ruchomości domowych na wypadek
    Kradzieży z włamaniem i Rabunku, Ubezpieczenie OC.

    Przedmiotem ubezpieczenia Nieruchomości od Pożaru i innych Zdarzeń
    losowych są Nieruchomości o charakterze mieszkalnym wraz z ich Stałymi
    elementami oraz Nieruchomości o charakterze użytkowym wraz z ich
    Stałymi elementami, na których ustanowienie hipoteki stanowić ma lub
    stanowi docelowe zabezpieczenie spłaty udzielonego Kredytu.

    I dalej:

    Zakres ubezpieczenia Nieruchomości wybudowanych wraz z ich Stałymi
    elementami oraz Ruchomości domowych obejmuje Szkody wyrządzone w
    sposób nagły, nieprzewidziany i bezpośrednio przez następujące
    Zdarzenia losowe:

    1) Pożar,
    2) Uderzenie pioruna,
    3) Przepięcie,
    4) Eksplozja,
    5) Implozja,
    6) Upadek statku powietrznego,
    7) Zalanie,
    8) Huragan,
    9) Powódź,
    10) Spływ wód po zboczach,
    11) Grad,
    12) Obsunięcie się ziemi,
    13) Zapadnięcie się ziemi,
    14) Lawinę,
    15) Upadek drzewa lub jego części,
    16) Deszcz nawalny,
    17) Uderzenie pojazdu.

    Domyślam się, że stąd wzięła im się ta powódź, ale szczerze mówiąc
    pewnie dałbym się tak samo wpuścić w kanał jak autor wątku.

    Cyprian