    From: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Integrum] A niech to...
    Date: Wed, 18 Feb 2004 09:24:01 +0100

    > Właśnie próbuję skorzystać z nowego systemu transakcyjnego
    E-Integrum. Po
    > raz pierwszy.
    > A niech ich kule biją...
    >
    > Najpierw szukałem na stronie, gdzie mogę się zalogować - zamiast
    ładnych
    > okienek, powitał mnie ekran jak dla nowych użytkowników. Znalazłem.
    > Token - OK.
    > System wymusza zmianę hasła, chociaż wcale nie był proszony. No
    trudno -
    > zmieniam...
    > Błąd! Hasło musi mieć przynajmniej jedną dużą literę, jeden znak
    może
    > wystąpić maksymalnie dwa razy. No niech to, spieszy mi się!
> [...]

    Znam systemy, w których znalezienie akceptowalnego hasła jest jeszcze
    trudniejsze.

    > Token kliku, kliku - OK.

    Mnie się nie podoba, że przy logowaniu czcionka jest bold i jest przez
    to niespecjalnie czytelna.

    > Wszedłem - a tu zamiast powitania wyciągiem z konta, widzę jakiś
    ekran
    > informacyjny, a w drzewku nawigacyjnym są wszystkie zakładki oprócz
    jednej -
    > "rachunki".
    >
    > Ciekawe, ile mają telefonów od zdezorientowanych użytkowników? ;)

    A mnie się ich nowa witryna dużo bardziej podoba, niż stara. Fakt,
    jest tam parę dziwactw, ale można się do tego przyzwyczaić. Napisałem
    do nich, co mogliby poprawić, może zareagują.

    Grzexs