    From: z...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Fri, 12 Mar 2010 15:18:32 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > I nie ma mozliwosci zmiany tych limitow w Inteligo?

    jest zmiana na www, ja mam 50zł standard, a gdy trzeba, ustawiam dowolną
    kwotę. Najwiecej wpisałem 999.000 najwięcej wypłaciłem 40.000 zł

    BGŻ z dziennym limitem 2.000 zadowoli prawie każdego, bo mało kto
    potrzebuje 5.000 (DB), 10.000 (Lukas) 15.000 (Alior) 30.000 (mBank)
    klient szukający ROR z dziennym limitem wyższym niż 2.000zł
    jako głównym kryterium wyboru to chyba wyjątek nad wyjątkami.

    natomiast przypuszczam, że zgodzicie sie ze mną, że
    pkobp jest wq... ze swoim 300 czy 500 na dzień dobry, "bo tak"
    i ich chrzanieniem że pierw wplywy a potem zobaczą i zdecydują czy...
    i to ja mam przyjść do nich i grzecznie poprosić... niedoczekanie
    wasze! Toż do cholery ja jako klient przychodze zobaczyć i zdecydować
    czy bank mi odpowiada a tutaj takie wrogie podejście na dzień dobry...

    i na tym tle paradoksalną ciekawostką jest "bezlimitowość"
    części inteligentnej skostniałego banku pkobp