  • Data: 2003-01-28 17:44:38
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Merlin" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kurier z firmy kurierskiej - swiezo zweryfikowane, przed 20 godzinami byl
    > teścia

    Hmm, u mnie powinni być miesiąc temu bo po kilku
    miesiącach postanowiłem znów otworzyć rachunek.
    Nie mogłem doczekać się na przesyłkę, zadzwoniłem do nich.
    Pakiet był już przygotowany do wysłania. Poprosiłem o
    przyspieszone dostarczenie przesyłki, kiedy konsultantka
    dała mi taką możliwość. No i tak sobie czekam od ok. 20.12.02
    Od tego czasu żadnego telefonu od kuriera czy innej reakcji.

    Mi się nie śpieszy, poczekamy zobaczymy czy sobie kiedyś
    o mnie przypomną.

    Pozdr.
    Merlin