  • Data: 2004-05-30 18:08:50
    Temat: Re: Inteligo ?
    Od: "tomaszek" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekam

    Konto jest OK, oplaty niskie, bardzo duzo bankomatow - wlasciwie wszedzie i
    to wlasnie dla nich mam to konto.
    Jedynym minusem jest czasami brak dostepu do srodkow w bankomacie - objawia
    sie to tym, ze kasy nie dostaniesz ale system blokuje kwote, ktora chcesz
    wyplacic. Taka blokada wisi przynajmniej tydzien . I nie ma do niej dostepu.

    Nie wiem, jaki bedzie efekt zmasowanego ladowania posiadaczy konta e-pko. 1
    czerwca (a podejrzewam ze przez najblizsze dni takze) moze byc takich
    niespodzianek wiecej.