eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "Klamer" <K...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Mon, 20 Feb 2006 22:27:03 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 61
    Message-ID: <dtdc30$mp8$1@opal.icpnet.pl>
    References: <dt9o80$p80$1@opal.icpnet.pl> <1...@n...onet.pl>
    <dtdbn1$mar$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c161-77.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1140470688 23336 85.221.161.77 (20 Feb 2006 21:24:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Feb 2006 21:24:48 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:378228
    [ ukryj nagłówki ]


    i oczywiscie zadnego komunikatu na stronie Inteligo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Użytkownik "Klamer" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dtdbn1$mar$1@opal.icpnet.pl...
    > Dzieki Novy za konkrety!!!! Czyli zatem mozna dochodzic od Inteligo
    > odszkodowania. Bo jak mam korzystac zatem z konta??? Dzisiaj jest juz
    > poniedzialek i nie moge swoich pieniedzy wykorzystac. A moze oni poprostu
    > splajtowali!!!! Macie jakies info?
    >
    > Klamer
    >
    >
    >
    >
    > Użytkownik "Novy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:1d0b.00000188.43f8e06e@newsgate.onet.pl...
    > > > Czy w niedziele mozna sie zalogowac do Inteligo? Cala niedziele
    probuje
    > sie
    > > > zalogowac i pusta strona. Na stronie nie ma doslownie zadnej
    > informacji!!!!!
    > > > Sporadycznie sie loguje a nie pamietam czy w regulaminie jest mowa,
    ze
    > > > serwis dziala tylko w dni robocze.
    > >
    > > Inteligo od soboty nie dziala poprawnie.
    > > A dokladnie mowiac nie dziala zestawienie:
    > > inteligo + neostrada + internet expolorer
    > > jezeli IE zastapimy np Firefoxem to wszytko funkcjonuje poprawnie.
    > >
    > > Oficjalna odpowiedz z infolinii: "jest problem we wspolpracy IE i SSL
    przy
    > > dostepie przez neostrade; rada: wylacznie SSL 2.0 i wlaczenie SSL 3.0
    oraz
    > TSL"
    > > Oczywiscie g..... prawda bo:
    > > 1. wyzej wymieniona rada ma sie nijak do rzeczywistosci i nic nie
    zmienia
    > > 2. przed okresem "konserwacji" wszystko chodzilo OK
    > > 3. inne strony szyfrowane (banki rowniez) na IE z SSL 2 i 3 chodza bez
    > problemu
    > >
    > > Wniosek: wina lezy po stronie software inteligo. Nie dochodzi nawet do
    > polaczeni
    > > a z osrodkiem weryfikacji (seal.verisign.net) wiec nie ma mozliwosci
    > nawiazania
    > > polaczenia szyfrowanego. A jak to sie ma do problemow IE i neostrada -
    nie
    > mam
    > > pojecia.
    > >
    > >
    > >
    > >
    > > --
    > > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1