eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
  • Data: 2003-07-05 09:22:50
    Temat: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3f068679$1@news.home.net.pl...

    > To wszystko swoją drogą lecz problem zwrotu pieniędzy (raczej nierealne)
    lub

    Jak nierealne? Jeśli winny jest bank to nie jest to zmartwienie klienta,
    tylko PKO BP. I bank jest zobowiązany wyrównać środki na rachunku. Jak to
    zrobi - jego problem.

    > przeniesienia wpłaty na przyszły miesiąc możesz załatwić tylko z zusem .
    > Żaden bank nie ma prawa ingerować w konto zusowskie więc powinnaś zwrócić
    > się sama do ZUS z odpowiednią dyspozycją . Bank można zmusić do

    Powtarzam - to nie jest sprawa klienta. Klient składa reklamację we własnym
    banki i nie powinno obchodzić go nic innego.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1