eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!!! :-((((Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!wsisiz.edu.pl!pm.waw.pl!d
    efiant.pm.waw.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - 2 razy ten sam przelew mi zrobili!
    Date: 05 Jul 2003 18:30:10 +0200
    Organization: The Palace of Youth in Warsaw
    Lines: 35
    Message-ID: <m...@d...pm.waw.pl>
    References: <be4ubg$j7$1@korweta.task.gda.pl>
    <s...@s...ctnet.pl> <3f068679$1@news.home.net.pl>
    <be65db$qbd$1@news.onet.pl> <3f06aa40$2@news.home.net.pl>
    <s...@s...ctnet.pl> <3...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: defiant.pm.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: defiant.pm.waw.pl 1057422610 2379 195.116.170.36 (5 Jul 2003 16:30:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@d...pm.waw.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 5 Jul 2003 16:30:10 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:250335
    [ ukryj nagłówki ]

    "oporek2" <o...@p...onet.pl> writes:

    > A problem bezpodstawnego wzbogacenia sie klienta to nieistotne ?
    > To nie ZUS sie wzbogacil lecz platnik który prawnie zostanie zmuszony do
    > oddania jesli bedzie chcial zwrotu od banku .

    Wzbogacil sie klient, bo bank mu zabral pieniadze? Ciekawe rozumowanie.

    > Poslal do ZUSu o czym wspomniala autorka watku na konto swojego klienta w
    > ZUSie .
    > Jesli klient upomni sie w banku o te kwote to bank niemal automatycznie
    > stanie sie wierzycielem tegoz klienta .

    Nonsens. Bank wyslal pieniadze na konto ZUSu (przypuszczalnie), bo ZUS
    nie jest bankiem i klient nie ma konta w ZUSie. Bank moze upomniec sie
    o swoje pieniadze w ZUSie, i tylko ZUS moze cos z tym zrobic.

    > Bank zaplaci klientowi ze swoich i upomni sie o te kwote u tegoz samego
    > klienta bo tylko on jest w stanie wladac swoim rachunkiem w ZUSie a na ten
    > rachunek splynela sporna platnosc . Kolo sie zamyka z tym ze klient szybko
    > pieniedzy od ZUSu nie otrzyma a za to szybko bedzie musial zwrócic do banku
    > te kwote z rachunku w ZUSie . Bank zadba by odpowiednia sumka szybko
    > powrócila do jego bilansu za czym stoja przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu
    > . ZUS ma przyznany przepisami szczególnymi dosc odlegly termin rozliczen ze
    > swoimi platnikami w wyniku czego przez pewien czas stratny bedzie klient
    > banku i platnik ZUS bedacy ta sama osoba . Po co komplikowac sobie zycie
    > kiedy wystarczy ubiegac sie o jakies odszkodowanie przy niewielkim nakladzie
    > sil a efekt koncowy bedzie taki sam gdy równolegle sami zalatwimy sprawe w
    > ZUSie czego sie nie da pominac w kazdym rozwiazaniu .

    Sugeruje poznanie sprawy, o ktorej zamierzamy sie autorytatywnie wypowiadac,
    przynajmniej w jakims niewielkim stopniu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1