eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] Brak autoryzacji kartRe: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.atman.pl!not-fo
    r-mail
    From: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
    Date: Fri, 29 Aug 2003 15:32:00 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 10
    Message-ID: <binkmq$30a0$1@news.atman.pl>
    References: <bini3i$2sho$1@news.atman.pl> <jqinib.i75.ln@serwerek>
    NNTP-Posting-Host: marianska.resetnet.pl
    X-Trace: news.atman.pl 1062163994 98624 62.233.189.118 (29 Aug 2003 13:33:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Aug 2003 13:33:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:257429
    [ ukryj nagłówki ]

    > Na infolinii powiedzieli, że była to krótka przerwa i już się skończyła.

    Mi Pani powiedziała, że nie mogą połączyć się z Euronetem, więc to wszystko
    wyjaśnia. Tylko, że np, PINu nadal zmienić nie można więc chyba nie jest
    wszystko ok.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zientara


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1