    From: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Brak autoryzacji kart
    Date: Fri, 29 Aug 2003 17:46:48 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@chello062179042236.chello.pl

    15.18 - próba wyplaty z Bankomatu PKO BP w hali Dworca Centralnego w
    warszawie 40 zł "Brak możliwości realizacji tranzakcji" (nawet paragonu nie
    wydał)

    15.22 (w międzyczasie pieniadze pobrały dwie osoby) to samo...

    15.30 w podziemniach centralnego bankomat przy ekspozyturze. próba tym razem
    juz tylko na 20 zł... efekt jak wyzej.

    15.38 - euronet w podziemiach centralnego - 50-zł "niemozliwe połączenie z
    twoim centrum autoryzacji"

    15.50 - w podziemniach centralnego - drugi bankomat przy ekspozyturze.
    efekty jak powyzej

    W tym czasie dowiedziałem sie też ze raczenj nie da sie z automatu dodzwonic
    na 0800 121 121

    w efekcie (jako że nie chcialo mi sie ostatnio aktywowac karty
    mbankowej)... nie pojechałem do lublina.

    Jedyny poytyw, to ze przynajmniej bankomaty nie poblokowały tych pieniędzy.

    pojade dopiero za godzinę.
    Ale niech sie inteligo nie cieszy... do ich siedziby będe miał dokładnie 4
    piętra... nie omieszkam zjechac na parter i odwiedzić ich w tej sprawie :)

    pzdr

    PiotrW