  • Data: 2004-06-07 12:21:13
    Temat: Re: [Inteligo] Debet
    Od: "nie mam" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    na pewno są osoby
    które o debet się starały i na podstawie doświadczeń mogą cos na temat
    napisać.

    Mam konto w Inteligo - odmowiono mi przyznania debetu w rachunku z dwoch
    powodow - nie podalem telefonu i "nie korzystalem aktywnie z konta".
    Zadzwonilem, by sprawdzic co to oznacza. Dowiedzialem sie malo konkretow -
    tzn. musze placic karta, zasilac rachunek, itp.
    W sumie debetu nie chce ale chcialem sprawdzic, jak przyznawanie debetu w
    rachunku dziala w Inteligo.

    W sumie mam wrazenie, ze usluga lepiej rozreklamowana niz oferowana. Np. nikt
    nie oczekiwal ode mnie zaswiadczenia o zarobkach (chyba, ze wplywy na
    rachunek mialyby byc dowodem mojej wyplacalnosci).

    Tom