  • Data: 2005-07-31 10:19:09
    Temat: Re: [Inteligo] Debet.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że debet w Inteligo był
    > przyznawany zawsze do r-ku głównego. Mam wrażenie, że kiedyś można mieć
    > było go do dowolnego ze swoich rachunów, ale mogę się mylić.

    Mylisz się.
    Ja im mocno sugerowałem, że powinno być do dowolnego, ale - wg banku -
    są pewne "ważne przyczyny" które obecnie uniemożliwiają wybór rachunku.
    Przynajmniej są świadomi jakie może to powodować utrudnienia dla
    klientów, którzy przez przyznaniem debetu wypracowali sobie taki a nie
    inny system korzystania z subkont.