eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] Dużo pytań początkującegoRe: [Inteligo] Dużo pytań początkującego
  • Data: 2006-07-24 10:23:52
    Temat: Re: [Inteligo] Dużo pytań początkującego
    Od: "Pen" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości
    news:ea1qro$igu$2@opal.futuro.pl...
    > 1. Jeśli dobrze rozumiem regulamin to pełne zawarcie umowy nastąpi w
    > momencie gdy firma kurierska dostarczy do Inteligo egzemplarz umowy z
    > moim podpisem. Konto aktywowałem w 15 minut po odbiorze przesyłki
    > startowej.
    > Czy mogę go już bezpiecznie używać? Nie zostanie zablokowanoe bo np.
    > przesyłka zwrotna do Intelligo zaginie?

    No jak bank nie będze miał podpisanej przez Ciebie umowy, to nie ma podstaw
    do prowadzenia konta, zdaje się, że wtedy przesyłają nową umowę kurerem ?


    > 2. Czym się różni przelew QuickMoney od przelewu standardowego w ramach
    > kont Inteligo?

    Oba idą natychmiast, ale wysyłając QM odbiorca nie ma danych nadawcy
    przelewu (tylko numer rach. nadawcy)

    > 3. Czy zmiany limitu na karcie można dokonać tylko przez operatora?

    Tak

    > 4. Czy zmiana limitu na karcie obowiązuje natychmiast czy np od
    > następnego dnia?

    Trwa 1 dzień roboczy (jak nie zlecisz późnym popołudniem i poprosisz, to
    powinno się udać jeszcze tego samego dnia)

    > 5. Słyszałem, że Inteligo ma zwyczaj wstrzymywać większe przelewy i
    > dzwonić w celu ich potwierdzenia. Od jakich kwot tak robią?

    Różnie, ale jak jest wstrzymany do potwierdzenia, to od razu widać to na WWW

    > 6. Tuż po aktywacji konta w systemie jako data otwarcia był podany
    > 17.07. Dzisiaj jest tam wpisany 21.07. Czy to się jeszcze będzie
    > zmieniać?

    nie, ta data jest ustalana w oparciu o datę podpisania umowy (jeśli się
    zmieniła, to oznacza zapewne, że umowa wpłynęła do banku i wiedzą już kiedy
    ją podpisałeś)

    > 7. Rozumiem, że opłaty za kartę i prowadzenie rachunku będą pobierane
    > co miesiąc 21-ego w godzinach 0.00-1.00 w czasie "przerwy technicznej".
    > Czy pieniądze na przelew muszę mieć o godzinie 23.59 dnia 20-ego, czy
    > może wystarczy jeśli na 21-ego będzie zdefiniowany wcześniej przelew z
    > datą przyszłą?

    nawet jeśli pod przelew są zablokowane środki, to opłaty pobrane mogą
    spowodować, że przelew nie pójdzie, liczą się środki w momencie faktycznej
    realizacji (jeśli do PKO BP i Inteligo to od razu idzie po przetwarzaniu,
    jeśli poza bank, to pierwszą sesją), jeśli chodzi o opłaty, to żadna blokada
    ich nie powstrzyma ;)

    > 8. Czy data pobrania opłat i dopisania odsetek zmienia się jeśli 21-y
    > wypada w sobotę, niedzielę lub święto?

    nie

    > 9. Stan rachunku można sprawdzić bez opłat w bankomatach euronetu. Czy
    > także w bankomatach PKO BP?

    tylko euronet, ale już za wypłatę tam zapłacisz (można za to za free zmienić
    też w euronecie pin i wydrukować kilka ostatnich transakcji)

    > 10. Czy od wpłat w ajencjach PKO jest prowizja?

    nie

    > 11. Czy od wypłat w ajencjach PKO z terminalem POS jest prowizja?

    chyba wszystkie ajencje mają terminale ?
    prowizji nie ma, jest chyba tylko max. kwota wypłaty 1000pln

    > 12. Czy w celu wpłaty w ajencji lub oddziale PKO trzeba wypełniać
    > druczek, czy robi się to na zasadzie zlecenia ustnego?

    zależy od agencji/oddziału - czasem tak, czasem nie

    > 13. Czy płatnności wymagają potwierdzenia kodem jednorazowym z karty?

    utworzenie płatności tak, realizacja nie

    > 14. Które opoeracje na obligacjach wymagają potwierdzenia kodem
    > jednorazowym a które nie?
    > 15. Czy jeśli już mam dostęp do rachunku rejestrowego obligacji przez
    > Inteligo to mogę z tego dostępu zrezygnować bez zamykania konta
    > Inteligo?
    > 16. Czy korzystając z dostępu do rachunku obligacji przez Inteligo mogę
    > zmienić rachunek do wypłat na rachunek w innym banku (np przez złożenie
    > dyspozycji w punkcie sprzedaży obligacji)? Czy nie spowoduje to utraty
    > dostępu przez Inteligo?

    co do obligacji to nie wiem, dzwoń na infolinię (ale do obligacji jest
    osobny numer zdaje się)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1