  • Data: 2007-09-25 22:12:38
    Temat: Re: [Inteligo] I miejsce wg Newsweeka ...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na tak wiele rachunków?
    > raczysz żartować - setkę możesz założyć .

    Tylko po co? Inteligo to tylko rachunki, mBank to wiele usług w jednym
    miejscu, bez wychodzenia z domu i całkowicie za darmo możesz pograć na
    giełdzie, kupić jednostki SFI, czy nawet mieć podgląd na OFE. Po cholerę mi
    100 kont o takich samych możliwościach i oprocentowaniu 0,3% - 2,1% rocznie
    (u większości klientów 0,4%)? Pokaż mi w inteligo konto oprocentowane 4,5%
    rocznie, czy też konta w walutach innych niż PLN, to możemy podyskutować. I
    nie to, że uważam, że mBank jest idealny, ma sporo wad, ale oferuje wiele
    usług finansowych, co czyni go czymś więcej, niż bycie kolejnym kontem w
    kolejnym banku.