  • 1. Data: 2007-09-25 11:50:19
    Temat: [Inteligo] I miejsce wg Newsweeka ...
    Od: AP <a...@o...pl>

    I co Wy na to?

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_pierwsz
    a_nagroda_Inteligo.htm

    Sam tam mam póki co jeszcze konto, poczułem się przez chwilę lekko
    dowartościowany ;-)

    Pozdrawiam,
    AP

  • 2. Data: 2007-09-25 13:08:09
    Temat: Re: [Inteligo] I miejsce wg Newsweeka ...
    Od: Piotr <p...@R...com>

    AP wrote:
    > I co Wy na to?

    Też mam, od początku, obecnie jako rezerwa (przeszedłem do Toyoty).

    Powiem tak: bankowość internetowa OK, ale ogólnie prawie zerowa
    innowacyjność (oprócz dupnych ubezpieczeń, przez te ~~5 lat NIC nie
    wprowadzili) i raczej dla ludzi o niewielkich oczekiwaniach - jest kilka
    rzeczy które go skreślają u osób aktywnych. Ale nie ma ideału niestety i
    może dlatego wygrali...

    P.

  • 3. Data: 2007-09-25 15:53:20
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    AP napisał(a):
    > I co Wy na to?

    A ja na to, ze dla mnie mBank > Inteligo praktycznie pod kazdym wzgledem.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-09-25 17:29:22
    Od: "face2face" <p...@o...pl>

    Mam konto w Inteligo i jestem się w stanie zgodzić z opinią.

    Dwie rzeczy trzymają mnie przed odejściem do mBanku.
    1) możliwość automatycznego uruchomienia wielu rachuunków pod jedmnym
    kontem -w mBank mogę mieć jedynie 1ekonto i kilka emaxów
    2) mbank ma strasznie toporną stronę.

    pzdr

  • 5. Data: 2007-09-25 17:37:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    face2face napisał(a):
    > Dwie rzeczy trzymają mnie przed odejściem do mBanku.
    > 1) możliwość automatycznego uruchomienia wielu rachuunków pod jedmnym
    > kontem -w mBank mogę mieć jedynie 1ekonto i kilka emaxów

    No tak, bo w mBanku mozna miec tylko eKonto, 4 eMax+ oraz eMaxa. Dla
    kazdego normalnego czlowieka jest to i tak wiecej niz potrzeba.

    > 2) mbank ma strasznie toporną stronę.

    Jak czytam cos takiego to odnosze wrazenie, ze to nie mBank ma toporna
    strone tylko niektorzy uzytkownicy tego banku sa toporni. Akurat mBank
    ma jeden z lepszych podgladow online. A sama strona banku jest prosta i
    wszystko da sie tam latwo odszukac.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-09-25 19:24:48
    Od: "face2face" <p...@o...pl>

    Kolego toporna nie oznacza trudna w użytkowaniu. Chodzi mi o podejście do
    prezentacji danych i dynamiczego menu. Takie założenia np mi uniemożliwiają
    skuteczne korzystanie ze strony na PDA.

    No cóż nie należe do normalnych użytkowników bo potrzebuję ok 7 kont - chyba
    trzeba mnie zamknąc.

    Życzę więcej pokory.

    pzdr

  • 7. Data: 2007-09-25 19:34:04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "face2face" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uniemożliwiają skuteczne korzystanie ze strony na PDA.
    >
    > No cóż nie należe do normalnych użytkowników bo potrzebuję ok 7 kont -

    Ja mam 10 i to zdziwię Cię, ale właśnie w mBanku:

    1x ekonto
    3x emax
    4x emax plus
    1x emax w euro
    1x IKE

    a oprócz tego SFI i rachunek maklerski, nie sądzę, aby inteligo
    pozwoliło mi na tak wiele...

  • 8. Data: 2007-09-25 19:51:11
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1x emax w euro
    > 1x IKE
    >
    > a oprócz tego SFI i rachunek maklerski, nie sądzę, aby inteligo

    Na tak wiele rachunków?
    raczysz żartować - setkę możesz założyć .

    Slawek

  • 9. Data: 2007-09-25 20:03:08
    Od: Wiktor79 <w...@p...onet.pl>

    Mithos pisze:

> [...]
    > strone tylko niektorzy uzytkownicy tego banku sa toporni. Akurat mBank
    > ma jeden z lepszych podgladow online. A sama strona banku jest prosta i

    To spróbuj zapisać sobie potwierdzenie transakcji do pliku, zrób sobie
    zestawienie wpłat/wypłat do pliku XLS, itd, itd.
    --
    Wiktor

  • 10. Data: 2007-09-25 22:12:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na tak wiele rachunków?
    > raczysz żartować - setkę możesz założyć .

    Tylko po co? Inteligo to tylko rachunki, mBank to wiele usług w jednym
    miejscu, bez wychodzenia z domu i całkowicie za darmo możesz pograć na
    giełdzie, kupić jednostki SFI, czy nawet mieć podgląd na OFE. Po cholerę mi
    100 kont o takich samych możliwościach i oprocentowaniu 0,3% - 2,1% rocznie
    (u większości klientów 0,4%)? Pokaż mi w inteligo konto oprocentowane 4,5%
    rocznie, czy też konta w walutach innych niż PLN, to możemy podyskutować. I
    nie to, że uważam, że mBank jest idealny, ma sporo wad, ale oferuje wiele
    usług finansowych, co czyni go czymś więcej, niż bycie kolejnym kontem w
    kolejnym banku.