  • Data: 2002-02-01 18:59:55
    Temat: Re: Inteligo - KASZANKA
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a3ei70$ka7
    > W tej sytuacji to lepszą ofertę ma VWB (przelew na
    > 3xZUS=5zł) ... albo poczekam na mBank .... chociaż
    > wątpię aby był bardziej konkurencyjny (szczególnie
    > w kontekście zapowiadanych zmian na Forum).

    osobiscie WĄTPIĘ aby oferta mbanku była konkurencyjana wobec inteligo
    choćby z ich forum widać - niemal czarno na białym, że na opłatę poniżej 10
    zl mieś (domysł) nie ma co liczyć.
    Podniesienie opłat w inteligo mnie też na początku strasznie wkurzyło - ale
    po chwili - muszę przyznać - że u nich zostanę - bo i tak nigdzie taniej nie
    dostanę tego - do czego się przyzwyczaiłem :-(.
    Chętnie przeniosł bym się do VW - ale oni mają:
    a/ spieprzony system
    b/ spieprzony system
    c/ spieprzone zabezpieczenia
    d/ zerową rekację na zgłaszane potzrzeby.
    Jeśli komuś VW pasuje - to nie zaprzeczam - jest to na dziś ostatnia możliwa
    alternatywa :-(((