eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Inteligo] Likwidacja rachunkuRe: [Inteligo] Likwidacja rachunku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Inteligo] Likwidacja rachunku
    Date: Sun, 10 Feb 2002 13:45:40 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 35
    Sender: [04007801 mail.onet.pl]@qb172.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Message-ID: <a45q9d$66b$2@news.onet.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    <0...@n...onet.pl> <a42vh0$3au$1@news.onet.pl>
    <a4320o$706$1@news.onet.pl> <4...@4...com>
    <a449nv$3lh$1@news.onet.pl> <n...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: qb172.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1013345389 6347 217.99.80.172 (10 Feb 2002 12:49:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Feb 2002 12:49:49 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:162008
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:nlbb6u837n1spesldtaie20aqck0j41oen@4ax.com...

    > >Nie!
    > >Nie na wpłaty i wypłaty. Jedynie na dyspozycje danego klienta. Rachunek
    > >wszystko "przyjmie", jak w każdym normalnym banku...
    > >Blokwany jest dostęp klienta do rachunku...
    >
    > No nie wiem.

    Przyjmie, przyjmie. Rozmawiałem z inteligo - do końca okresu wypowiedzenia
    musi przyjąc przelew.

    > A jak juz jestesmy przy zamykaniu. Fortis moja dyspozycje wyslana
    > polecony tez wykonal szybciej niz w 30 dni (a twierdzili ,ze musze isc
    > do odzialu :-)).
    > Pismo odebrali 31.01, planet juz zablokowany a przelew przyszedl. I to
    > nawet dwa razy :-), ciekawe czy upomna sie o te 4 zl.

    W sprawie zamykania rachunków, to widzę, że w każdym banku jest to strasznie
    udziwnione i nawet pracownicy nie są w stanie pomóc - nie wiedzą ile
    dokładnie kasy trzeba zostawić...

    W porównaniu z innymi, to w inteligo jest jeszcze cud miód... Bo tak obsługa
    z reguły wie co mówi... A wyjątki potwierdzają regułę, na obsługę w inteligo
    narzekać nie mogę... A w Millennium robiłem to średnio raz na dziesięć
    minut...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1